SibelMom 2,5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım.Korse de takmıştım ama göbeğim hala 5 aylık hamile gibi göbek ve bacaklarda çatlaklar var.Bunlara çare var mı? Yok diye biliyorum.😔
meltemineLduru SibelMom madecassol krem kullan tamamen yok etmesede baya gideriyormus . Ben burda gördüm bi arkadaştan. denedim 2 haftadr kullanıyorum hafifledi. Devam edicem kullanmaya
Ilk-rana SibelMom madecassol fito işe yarıyo birde zamanla çatlaklar izini kaybediyo daha çok yenisin göbeğinin geçmeside 1 yılı bulur çoğunlukla bünyeden bünyeye değişiyo ama geçer birazda spora ağırlık ver geçer Allahın izniyle toparlarsın 😉
SibelMom Çatlaklarım çok kötü.Onca lierac ve yağa rağmen.Yardımcı olacak bilgisi olan var mı? Çok üzülüyorum.
SibelMom Çaresi olmadığı için kimse yazmıyor sanırım.Belki yeni bir şeyler çıkmıştır dedim ama anlaşılan yok.😔
meltemineLduru Deletedmom0510 tabi canm zaten göğüs ucu yarası icin vermişti ebe bana. Onada cok iyi gelmişti.