Cennetkokulum bebelac gold ve bebelac gold nutriconford olmak üzere iki çeşit . Nutriconford olan gaz yapmayan olan maması. Ben suanda bebelac gold basladim herhangi bir gaz gibi şikayetimiz olursa nutriconforda geceriz dedi esim. Nutriconford pahali ama canim ama dediğim gibi gaz problemi cok cok fazla olursa muhakkak onu kullanacağım. Ilk kizimda aptamilden bebelac a geçtiğimiz o 1 aylik süreçte aşırı gaz yaptı mama değişikliği bize. Bebelac a alışmak zor oldu kabız oldu. O ara 2 ay kadar nutriconford aldik kizima biraz daha sakin geçirdik alışma evresini . Mama geçişleri biraz zor olabiliyor bünyeye bağlı olarak kabız , gaz , ishal, kusma gibi şikayetler olabiliyor mama değişikliğinde .