Derya_mihra Merhaba kızlar kızımın ateşi bir türlü geçmiyor hastaneye gittik test verdik ama negatif çıktı. Doktor ateş düşürücü verdi devam ederse influenza ilacına başlarız dedi. İlacı kullanan var mı faydasını gördünüz mü kendimi çok çaresiz hissediyorum 😞