Kızlar durumlar nasıl biz evde yapışık ikizler gibiyiz anca kucak atak bitsede kurtulsak diyoruz uykullar nasıl sabah kaçta kalkar kaçtaa yatarr bizim paso aynı sabah 9 buçukta kalkar emzirme alt temizleme ilaç vs 11 de geri uyur 12 de kalkar 3 de uyur 4 de kalkar 7 de uyur yarım saat olur olmaz kalkar saat 12 ye kadar uyumaz mız mız anca 3 uyku yapıyoruz toplam sizler durumlar nasıl 😴😴