Burcu-A11 ben kullanıyorum hala ben anne sütü vermediğim için 4 aydan beridir verdim sonra ek mama falan derken 1 yaşına geldi ben gayet memnunum ama her bebekte aynı olmaya bilir mesela sma mama da kabız yaptı bebelacda ishal bize bu mama iyi geldi deneyin derim