Cankuzumcpy 1 ay önce 6 aylıkken genel ans. İle yaptırdık biz, önce gevşetici bir şurup verdiler sonra yanımızdan aldılar. Farkına bile varmadı yavrum. Şurup sonrası kan vs aldılar ağlamadı bile. Sonra yanımızdan aldılar, 45 dk sonra geri getirdiler. Ayık halde feldi, gelirken de ağlamaktan çok söylenme hakimdi. Emzirdim ve sonra (sanırım paracetemol etkisi) bütün gün uyudu yavrum. İlk çişini yaparken biraz ağlıyorlarmış o kadar. bizimki ağlamadı bile Farkında bile değildi sünnet oldğunun. Sünnet stresi bir anneye babaya anlayacağınız, bebişlerimizin ruhu bile duymuyo.