MinnakPanda Hiç bişey yapmadan bu kadar yara benimde olmuştu sonuç enfeksiyon ve antibiyotik kullanımı doğum yaptığınız doktora gidin o size gerekeni yazacaktır söyleyecektir. Rahat emziremeyincede mastit başlıyor 1,5 ay geçmesini bekledim geçmemişti herşeyi denememe rağmen antibiyotik ile geçti çok rahat emzirdim sonrasında