derinn_aa Kızlar uni Baby deterjanı kullanıyorum ve ondan önce kaka lekesi olunca elimde çitileyip öyle makinaya atıyorum ama kaka lekesi kalıyo sizler napıyorsunuz çamaşırdan geçmeyen lekeler için yardımmm
YusufaArden derinn_aa aynı dertten muzdarip olan ben şurada bekliyim e bebekden leke çıkarıcı sprey aldık onu sıkıyorum biraz bekliyorum sonra kalıp sabunu ile citiliyorum makinaya öyle atıyorum
tavsaninannesi derinn_aa green clean marka bitkisel leke çıkarıcı kullanıyorum memnunum genelde çıkarıyor
GiybetReis derinn_aa lekeli kıyafeti önce lavaboda omo leke cıkarıcıyla yıkayıp duruluyorum. Kuruduktan sonra kızımın diğer kıyafetleriyle birlikte bebek deterjanıyla (hacısakir granul) makinede yıkıyorum.
Canss3535 derinn_aa biriktirip aceyle yıkıyorum daha sonra bebek tursiligle kısa programda yıkıyorum leke kalmiyir
Zhraagk Ben duru granül matik kullanıyorum geceden çalıştırıyorum makineyi yıkama esnasında beklete alıyorum sabaha kadar deterjanlı kalıyor sabah devam ettiryorum ve leke falanda kalmıyor
chemist Merhaba ben ebebek’ten Baby Me marka leke çıkarıcı sprey almıştım hem kokusu hemde temizleyiciliği çok iyi tavsiye ederim lekenin üzerine sıkıyorum makineden temiz cıkıyor fiyatida çok uygundu bu kadar iyi olmasina şaşırmıştım
Deletedmom0099 derinn_aa green cleanin leke cıkarıcısı var spreyle sıkıyorum 1 saat sonra makinaya atıp yıkıyorum tertemiz cıkıyor geçen 1 hafta beklemis salcalı corba lekesi vardı onu bile çıkarmıs