Anonimben243 Sanırım 2 ay atağına girdi anlayamıyorum da sebebini buna veriyorum çok huysuz durduk yere ağlıyor canımız çıktı sabahtan beri napıcam anneler yardımcı olun lütfen ne zaman geçer bacaklarımda derman kalmadı
Mavis34 Anonimben243 mutfak aspiratorunu acinn onun sesi benim.oglumu sakinleştiriyor sanki tiyatro izler gibi fayansları izliyor orda emdirip oturuyorum bazen 2 ayligiz
cutecute1 o atak kısa sürüyor. sizi anlıyorum şu an bebeğiniz ne oyuncaktan anlar ne bişeyden oyalamak aşırı zor. benim kızım da çok yoğun yaşıyor atak dönemlerini. çıngırak alın onunla oyalamaya çalışın. uyuması için zorlamayın
Mom544154 Mavis34 ilk kez duydum bunu. Anne karnıda sesliymiş ya ordaki huzuru anımsıyor demekki kuzu
Mavis34 Mom544154 aynen beyaz gürültü denen sese benziyor kolik bebek benimki o gaz sancılarında ağlama krizlerinde tek sakinlestigi yer orası
Mavis34 Mom544154 beyaz gürültü sesi de bazen ise yarıyor ama bazen hic aldırmıyor sancidan duymuyor bile diğer hic bir ses ise yaramadı hepsini denedim