Canm benim oğlumda oldu doktora gotur mutlaka, mikrop kapmış demisti antibiyotik verdi geçmezse cerrahi işlem yapılıp boşaltılacak demişti şükür ki antibiyotik ile geçti, yüzeyde kızarıklık ve bezeydi mercimek gibi sertlikti, bu arada da utusuz giydirme kıyafetlerini mutlaka yıkandıktan sona iyice utule özellikle zıbın atletlerini