Aag tamam şimdi anladım 🤣 belki birlikte çözüm buluruz diye sordum. Ben de külot bez kullanıyorum. Bezi çıkarırken yanlarından koparıyorum. Bebeğin poposunu kaldırıp. Eski pis Bezi kapatıyorum. Dışında kaka olmuyor temiz oluyor zaten. Poposu yine Eski beze dokunuyor ama temiz tarafına dokunmuş oluyor. Siliyorum temizliyorum. Ondan sonra Eski Bezi atıp yenisini giydiriyorum