Aselinminnosannesi Merhaba sevgili anneler 13 aylık kızım var ve artık uyuturken çok zorlanıyorum uyumuyor direk kalkıyor kaçıyor direniyor çalışan anneyim artık o kadar uykusuzum ki çok kötüyüm lütfen yardım edin siz neler yapıyorsunuz
Mom4565 Aselinminnosannesi Kendi uyur oğlum da kızım da . Odasında mi uyutuyorsun kaçıyor derken odayı mi terk ediyor? Uyku saatinde odasından çıkmasına izin veriyor musun😊
Aselinminnosannesi Mom4565 odada uyutuyorum fakat küçük olduğu için yer yatağında uyuyor kalkıp ayaklanıyor odanın içinde koşup duruyor resmen ☹️kendini geriye atıyor kucağımda bile kalmak istemiyor
Mom4565 Aselinminnosannesi Yaa yerim onu😂😍🧿 gün içinde yorulmuyor mu Acep? Uyku saatleri duzensizse ondan da yapar çünkü ne zaman uyucagini bilmez bu yüzden uykuya geçiş zor olur 😊
Aselinminnosannesi Mom4565 çok hareketli bir çocuk maşallah bayağı yorulduğunu düşünüyorum ama faydası olmuyor yaşını doldurduktan sonra değişti tamamen uyku düzeni
Meno Hareketli bı bebek olduğu için geniş park yatakta uyuyor bırakıyorum kendi kendine uyuyor odada ben çit desem kalkar ama odasını ayırmam lazım
Limonnn Emerek uyuyor memeyi bırakınca ne yapacağımı düşünüp duruyorum bende benim bebeğim de koşar kalkar giderdi önceden bende artık uykuya zorlamıyorum iyice uykusu gelip mızıklayana kadar bekliyorum 😖😖