Merhaba Anneler
Kızım 2 aylık olduğundan beri pavlik bandaj kullanıyoruz,şuan 4,5 aylık olduk.Bir süre daha kullanacağız fakat bu durumu yaşayanlar annelerden süreç ile ilgili bilgi almak istiyorum.Sizde süreç nasil ilerledi oturma pozisyonu emeklemeye geçiş mama sandalyesi kullanimi gibi durumlari uygulayabildiniz mi? bebegim çok hareketleniyor bu dönemde ancak bandajdan dolayı sürekli yatar pozisyonda en fazla hafif sirtini yükselterek yastiga koyarak yatirabiliyorum.Doktorumada danışacag kontrolümüžde ancak sizlerden de ayni durumu yaşayan bebişlerimiz olduysa neler yaptiniz? 😊🙏