Canss3535 gayet normal canim kafana takma benm bebegım de 2650 dogdu hastaneden cıkarken 2500 dü ayda 1 kilo alıyorsa gayet iyi. Senın bebegınde almıs zaten. 3 ya da 4 kilo dogan bebeklerle Karsilastırırlarsa tabi zayıf diyecekler. Onlara acıkla bence canim benim bebegımın dogum kilosu zaten az daha ne bekliyorsunuz de