Kizlar iyi aksamlar 2 gündür rahatsizdim bugun de kızımın aşısı icin saglikocagina gittik orda benimde kontrollerim yapildi ve tansiyon ölçüldü 157/96 cıktı ebede çok yüksek dedi doktora gönderdi doktorda kardioloji ye gitmemi 1.hafta tansiyon takibi yap dedi 32 günlük lohusayim normalde tansiyonum hep 9 yada 10 olur hic yukselmez neden yükseliyor bilen var mi acaba açıkçası korktum biraz evde ölçüyorum 14/9 çıkıyor sabah dan beri