Kızlar doğuma 85 kilo ile gittim boyumda kısa kilomu çok kafaya takmaya başladım bebeğim 2 buçuk aylık oldu emziriyorum zaten bi sabah bi akşam yemek yediğim için onu da kısmak istemiyorum sütüm azalmasın diye ama çok ta abartı yemiyorum normal ve sanki hiç kilo vermiyomuşum gibi hissediyorum şu an kilom kaç bilmiyorum ama 70 küsür varımdır genede. Diyetisyen tercih etmiyorum kızlar var mı sizin kendi kendine bulduğunuz bir çözüm lütfen paylaşın🥲