Deletedmom0021 kızlar bebegim 2 aylık gece dışında sadece oto koltugunda ağlamıyor ve orda uyuyor bunun sizce bir zararı olur mu
Gulus_2667 Deletedmom0021 oto koltugu dedigin ana kucagi gibi birseyse bisey olmaz bence.ana kucaklari anne karnindaji pozisyona cok yakin oldugu icin bebekler rahat ediyor.benim oglumda günduz ana kucaginda uyuyor cogu zaman.
cerennaslann Deletedmom0021 bizimkide sadece bebek arabasında uyuyor😴2,5 aylığız uyusunda tek sonra düzelir
Gksuu Deletedmom0021 benim oğlumda oto koltuğunda uyuyor tek sıkıntı biraz daraşık olduğu için cok terliyo🙄