Dideemmsss Zlm yok sabah 1 kere akşam 1 kere ile başlicam öncelikle 1 çay kaşığı yavaş yavaş bakalım nasıl olcak🥲
Zlm Dideemmsss akşam vermeyin öğlen verin iki kere verecekseniz bile bence ben kizima 4.5 gibi vermiştim ilk iki gün o iki gece eziyet gibi geçti sonra gece bırakmadım tadımi duzeldi
Mom4565 Atamom16 burda (Avusturya) asla başlamalar yoğurtla . Hem ağır olduğu için hemde gaz sancısını getirdiği için. Şu an hala sebze olarak devam ediyoruz biz. 2. Ayda randevumuz o zaman verebilirsin derse vercem .
Meno Dideemmsss ilk önce purelerden basladim sonra 4 aya özel kaşık mama yoğurt vermedim bı sure reflusu olabilr diye muz verdim bebek bisküvisi verdim şimdi 1 yaşını geçti şükür herşeyi yiyor geçen döner yedi 😁
Mom4565 Dideemmsss Anladım 😊 bal kabağı püresi başlangıç için çok iyi verebilirsin . Afiyet olsun şimdiden 😊
Atamom16 Mom4565 evet ek gıdaya erken başlattıklarını falan biliyorum ama yoğurt falan bilmiyordum neyse bunuda öğrenmiş olduk 😄
Ohaezgi Zlm yani ozaman normal ama tadım yapmadan da bilemez ki alerjisi var mı yok mu🤷🏻♀️ Çok değişik doktorlar var ya ben olsam dinlemezdim ahaha 😂
Momanne06 Dideemmsss bizde 4.ay da başlamıştık öncelikle 3 gün kuralı yla yoğurt havuç patates gibi nette ayına göre yazarsanız sebze meyveler çıkıyor
isimsiz___ Ohaezgi öyle mi bende hep yazılarda gördüğümü söyledim ama doğru genel de 6 ayda başlanıyor burda 4 ay yazıyormuş o detayı atlamışım