Kızlar iyi geceler. Kızım bugün öksürmeye başladı bende ilerlemesi için soğuk algınlığı ilacı kullanmıştık daha önce (ağır atlatmıştı sesi falan kesilmişti) onu vermek istedim. O zaman doktora güveniyordum (küçük bir yerde yaşıyoruz) ama şu an bütün güvenim sarsıldı. O zaman hasta olduğu için iyi olsun diye ilaçların prospektüsünü okumadım doktor sonuçta en iyisini bilir dedik. Bugün okudum ki her kullandığım iki ilaç da kesinlikle 2 yaş diğeri 6 yaş altı kullanıma uygun değil ve hayatı risk taştan hastalıklarda doktorun uygulayabileceği bir ilaç yazıyor. Okuyunca şok oldum ben bunu bebeğime nasıl verdim diye.
isimlerini söylesem sizler de kullanmışsınızdır eminim ama şu an aşırı panik oldum.
merkeze çok uzak oturuyoruz burada sadece sağlık ocağı var aile hekimi yazmıştı o ilaçları.
şimdi ben kızıma ne ilacı vereyim uyuyamıyor calpol var evde. Eşim de evde yok. Ne yapacağımı bilemedim sizlere danışmak istedim. Çok uzun oldu kusura bakmayın 😔