Kizlar bebeğim sürekli düşüyor kafa üstü yada kafasını biyere vuruyor 10 kez o kafasını. Üstüne düşmüştür bugünde fayansa düştü arka üstü bı sıkıntı olmadı şimdiye kadar acaba görmediğimiz bı sorun falan varmidr hastaneye gideyim mi nörolojye sizin bebeklerde böylemi ya hiç durmuyor gerçekten biyerlere tırmanıyor bazen otururk düşüyor fayansa otururken düştü sanırım sert düşmedi çok Allah’tan bişey olmadı görünürde bişey yok