elcn4139 oğlum 9 aylıkken emeklemişti
poposunu zor kaldırırdı😁
yere koy alıştır canım , ilgisini çekecek oyuncakları koy onu almaya çalışıyım derken öğrenir böyle böyle .
yabancılarda çok gördüm bebekleri daha 3 aylıkken yere koyuyorlar alıştırıyorlar , çok erken emekliyorlar,yürüyorlar o yüzden