Bizde öyleydik ya sürekli kucak isteme ağlama uykuya geçiş hep kötüydü deliriyodu 1 de uyuyodu oda zorla yemekte sıkıntı yaşamadım ben şimdi 8 ay 19 günlük geçti gibi baya uykuda sıkıntı yok kucak işinide baya bıraktık sürekli ağlama yerine yaramazlık tercih ediyoruz 😊