O kadar çaresizim o kadar tıkandım ki ne yapacağımı bilmiyorum. Belki buraya yazmamam gerek ama derdimin dermanına kimin vesile olacağı belli olmaz dedim yazmaya karar verdim. Özet geçmeye çalışacağım ama yine de uzun olabilir okuyanlara şimdiden teşekkür ederim hakkınızı helal edin. Sağ bacağımda kronik kemik iltihabı var, adı üstünde kronik olduğu için sürekli tekrarlıyor ve sadece ameliyatla temizleniyor. Defalarca ameliyat oldum ama 4 ay önce yine tekrarladı bebeğim 3 aylıktı emziriyordum sırf bebeğimin düzeni bozulmasın diye 1 ay boyunca dayanılmaz ağrılar çektim en sonunda gerçekten dayanamadım bacağım patlama noktasına gelmişti ve ameliyat oldum. Uzun süre antibiyotik tedavisi göreceğim için emzirmeyi kesmek zorunda kaldım yaşadığım süreç inanılmaz zordu Rabbim beterini yaşatmasın ama psikolojik olarak çok zor günler geçirdim. Bu iltihap bir türlü durmuyor ne kadar temizlense de tekrarlıyor ve gittikçe kemiğime yayılıyor. Doktorumun dediği tek şey “kemiğin ölüyor”. Evet şuan sağ femur kemiğimin17 cm’i enfekte olmuş durumda ve bu hastalıktan kurtulmam için o 17 cm’lik kemiğin oradan alınması gerekiyormuş. Allah rızası için bildiğiniz iyi bir hastane, ortapedi doktoru varsa bana önerir misiniz? Tıp fakültesi olur kemik hastanesi olur iyi bir hastane ve iyi bir doktor bana bunlar lazım. Farklı doktora görünüp eğer varsa farklı tedavi yöntemlerini değerlendirmek istiyorum ama nereye gideceğimi bilmiyorum eğer bu hastalığı durdurmazsak bacağımı kaybedebilirim😭 Burası geniş bir kitleye sahip olduğu için yazmak istedim çevresinde benzer durumu yaşamış olanlar olabilir yada tanıdığı iyi bi doktor bildiği iyi bir hastane olanlar olabilir. Yaşadığım şehirde en iyi hastane tıp fakültesi hastanesi oranın da imkanları çok kısıtlı. Büyük şehirde büyük ve donanımlı bir hastaneye gitmek istiyorum😢