Rosaa ben dün sırf meraktan sordum doktorumuza. 14 aylık benimkilerde. Günde maksimum yarım saat o da interaktif olacak şekilde trt çocuğu izleyebilir dedi. İnteratiften kastım şu; arı, sen de tekrar et aaa rıııı gibi şeyler dedi. Öbür türlü çizgi filmlerde vs çocuk izliyor, tepki veriyor ama karşıdan tepki yok. Bi yerden sonra çocuk kendi hayatında da tepki vermeyi kesiyor dedi. Bebeğiniz de büyükmüş. Çocuk eğer onunla konuşmaya başlıyorsa bence diğerleri gibi o kadar yüksek tepki vermeye gerek yok diye düşünüyorum. 15-20 dk da bence bir şey olmaz