Eyllhfa Bugün kızımın 6 ay aşılarını yaptık bacağı çok şişti daha önce başına gelen oldu mu ne yaptınız lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻😣
Bude Eyllhfa benim bebegimde de sertlik olmuştu aşı yerinde. Buz koyabilirsiniz bıkaç günde geçecektir.
Duyguaslannn Bize 2. Ay asısını yaptıgımızda basımıza geldi doktora mesaj atmıstım oda kolonyalı pamuk ile hafif bastırarak masaj yapar gibi ovalamamı soylemıstı ve ındı sıslıgı ıgneye baglı durum korkulcak bişi değil:) gecmıs olsun
Eyllhfa Duyguaslannn allah razı olsun İnan’ın hemşire o kadar hızlı vurdu ki çok korktum okuyoruz buralarda bebeğin kalçasında iğne bile kırıyorlar bi an ters bişey mi bi tek bizde mi oldu diye endişe ettim