Hatice47 Kızlar bir yasinda kızım var 74 kiloyum doğumdan sonea korse takmadim biraz kilo verdim o da yeni yeni ama gobegim hala var sarkık bı göbek oldu doğumdan sonra acaba ne yapmam lazım göbeğinin eski haline gelmesi için bilenler yardımcı olabilir mi?
Zeynebinannes Hatice47 ben korse kullandım ama hamileyken aldığım kilonun hepsini daha veremedim o yüzden hala sarkık korse takmasaydım belki daha kötü olurdu ben şu an kilodan olduğunu düşünüyorum kendimin