9,5 aylık olduk bizde. 2 diş çıkardık iştahsizlık had safhada. Buralar bayağı yorucu yavaş gelin ☺️ Tutup kalkma sıralama ve 1 sn bile gözünü ayıramıyorsun. 1 den önce evet gece olan 1 uyumuyo. Sabah erkenden de ayakta. Taklitler başladı ne söylersek benzerini söylemeye çalışıyo yaaa ama çok minnoş bi dönem benim kuzum çok hareketli o nedenle çok minnak sağlığı yerinde oldun kg no problem ☺️ Zorlandığınızda tıkandığınızda bugünler geçecek ve unutulacak o nedenle anın keyfini çıkarın