süt ve yumurta tadımları yapmıştık,, önce yumurta idi,, çay kaşığının ucu ile vermeye başladılar, çeyrek yumurta sarısında bitti tadım.. geçmiştik ve hastane vermişti yumurtayı,, yine süt tadımındada bildiğin hazır süt 200 ml paket içerdik bebeğime, şırınga ile 10 cc çekerek vermiştik ilk sonra hepsini bitirdi oğlum çok sevmişti.. sütüde geçmiş olduk çok şükür şimdi 7 yaşında..