Melikeeeecansuu resim ve vşdeo şeklınde zorla çektım cektırmedıgı için video olarak çekıp ekran aldım🙄 kabarmışmı çıkması yakınmı varmı sizce. Resmı yakınlastırıp bakarsanız daha bellı olur uzak görünüyor programda https://imgyukle.com/i/o5THuG https://imgyukle.com/i/o5TLpS https://go.4vio.com/4293sfq
Mom4565 Melikeeeecansuu 3 aydan büyükse bebeğin dircalamaya basla 3. Aik fırça ve macunları oluyor hem dış çıkartması kolaylaşıyor hemde çürüğü önlüyor. Dış görünmüyor ama 😊
spagettiii Melikeeeecansuu aslında öyle görününce cabuk cıkuyormuş gibi gözüküyor diş bazılarının hemen patlama sürecine girer bazılarının aylar sürer mesela benim kızım tam 16 aylıkken cıkardı ilk dişini direk patladı cok gec cıkardıgı için
Melikeeeecansuu spagettiii cıddımısnız cok gec cıkmıs ama bana gıttıkce kabarık geldıde ılk bebegım bılmedım ıcın sormak ıstedım
spagettiii Melikeeeecansuu yok diş kabarıklıgına benzemiyor ne kadar geç o kadar iyi kızım ne ateş ne ishal ne iştahsızlık nasıl cıktıgını anlamadık bile o yüzden iyi oldu