Kizlar selam. Ben bebegimin kafasinda 1.5 ay önce şişlik farkettim. Doktor yumuşak doku ödemdir dedi düşmeye bağlı dedi. Düşmüştük ama bebegum aglamamjsti bile ben düşmeden oldugunu dusunmuyrodum. Simdi doktor degistirdik. O sislik küçüldü ve sertleşti. Doktor ödem degil bu sert dedi takip edicdz dedi. Ama orası bazen şişip yumusak oluyor bazrn inip sert kaliyor. O tarafa yatirinca kuculuyor mesela. Kafasinin yan tarafinda bir cikinti. Beyin gelisimiyle alakasi olmayan bi yermis. Doktor sadece takip edicez büyümemesi önemli dedi. Kafa şekil bozukluguylada ilgisi yok digef tarafta bir göçme yok. Hic boyle bisi yasayan var mi.. Allah korusun korkuyorum