Merve_can İyi aksmalar arkadaşlar bebeğimin iz asisindan sonra kolu sürekli intap oluyo akiyo tekrar oluyo şimdi gene akmis ama iyice oyulmuş gibi aşi yeri napmaliyim başına gelen oldumu normalmiki? Teşekkür ederim 🙏
Sda16 Merve_can 5 gün sabah akşam baticon ve Bactroban krem kullanabilirsiniz doktotumuz tavsiye etmişti
2209 Merve_can verem aşısında hemsiremiz uyarmisti, iltihaplanabilir, kizarabikir, kabuk tutabilir korkma sakın, 6 ay sonra duzelcek demişti. Korkmayin bence verem asisiysa
FistikliLokumum Merve_can verem asısı iltihabı normal o asının tuttugunj gösteren bi belirti bizim asıdan 1 bucuk ay sonra öylr oldu bi sğre patlatıp iltihabı akıttık simdi 7 aylık oldu oglum hala kabuklu yara düzelmedi ama düzelir sizde korkmayın normalmis bu durum
Yusuf53 Merve_can biz daha olmadık iki ay aşısını ama kizimdan hatırlıyorum normal diye biliyorum ben. Asidan snra üç gün yikamadnz dmi
Zey6 Bize hemşirede doktor da normal kendi geçecek hiçbir müdahalede bulunmayın. Ceviz kadar şişer anormal bir şey olursa gösterin demişlerdi
29052021 Merve_can benimki nerdeyse 5 aydır öyle ya. Normal mi bilmiyorum.🤷♀️ Bunun için de doktora danışmadım hiç..