Asel21 Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık ikinci doz asimiz 30 araliktaymis ben unuttum not almayı bugün tesadüfen kitapcikta gördüm geç mi kaldık ikinci doz için bilgisi olan var mı teşekkür ederim
kenankaan Asel21 sıkıntı olacağını sanmam, bu hafta gidip yaptırın, önemli olan aralarında en az 1 ay olması. Daha erken olursa sıkıntı
Mutluefe Asel21 yakın olunca sıkıntı demişt bize doktorumuz 2. Dozlar için doktora danışın yine ama bence sorun olmaz
Mm120608 Asel21 ilk dozdan sonra sizde herhangi bir değişiklik oldu mu acaba bizde sanki alerjiyi tetikledi ve yeşil kaka yapmaya başlamıştı uzun bir süre yeni yeni geçiyor şu an 5 aylık olduk bu hafta bizimde 2. Dozumuz var ama ben yine bir korkuyorum bilgisi olan yazarsa sevinirim. Doktorumuza da danışacağım ama tecrübe etmiş anneler varsa diye yazayım istedim
Fatma19601960 Aşı, 6 aydan küçük bebeklere en az 4, en fazla 8 hafta ara ile 2 dozda uygulanabiliyor. Uzman doktor Gonca Aslanın sitesinde yazıyor bu cümle canım.
Asel21 Fatma19601960 bizim ilk doz 3 aylıkken felan oldu şimdi 5 aylık o zaman yaptirabiliriz sıkıntı yok şükür 🤲🏻
Ates_mami Asel21 sorun değil bizimki 15 gün kadar gecikti. Şehir disindaydik. Hatta doktorumuza sormuştum sorun olacaksa burada yaptırayım mı diye. Hayır bişey olmaz en az 28 gün olmalı arası. Fazla olabilir. Gelince yaparız demişti