2910 doğdu 3.gunu 2850 ve 7.günde 2800 çıktı doktor şişliği iniyor ama günde 3 kez mama ver zamanla azalt dedi ilk günden beri 3 kez mama verdim son 4 gündür mamayı bure düşürdüm gece en fazla 5 dk emiyor diye bu gün kontrol vardı sarılığı 7.5 çıktı uzamış sarılık 40 a kadar geçer dedi 3040 çıktı çok az kilo almış dedi mamayı günde 3 e çıkar sütün yaramıyor dedi açık açık imom latte kullanıyordum kalitesi artsın diye ama fayda etmemiş galiba aptamil ve sma dönüşümlü kullanıyorum mamayı her istediğinde emziriyorum en kötü 2 saatde bir emiyor bir saat falan emiyor doktor da doysa emmez o kadar dedi sıkınca sütüm çıkıyor sagiyorum artsın daha da diye günde 8 9 çişli bez 1 2 kakalı bez alıyorum resmen psikolojim bozuldu sütüm yaramıyor kilo aldırmıyor diye