Artık çok ama çok yoruldum. Güvenli bağlanma ve doğal annelik benim için çok önemli o yüzden uyku eğitimi düşünmüyorum ama uyumuyor bi kaç haftadır böyle. Akşam 8:30’da uyusa 9:30’da geri kalkıyor 12ye kadar falan uyumuyor. Akşam 9’da uyusa 10da uyanıyor. Eşimle oturup bir şey izleyemiyoruz, konuşamıyoruz. Gün içinde sadece onunla ilgileniyorum. Gerçekten artık kötü durumdayım. Lütfen tavsiye verin.