Kızlar merhaba benim bebeğim benim 35 haftada dogdu 2300 ile yogun bakımdan çıktık yaklaşık 9 gün kadar kaldı şuan 2 aylık olacagız hayırlısıyla ben bebeğime yetemediğimi düşünüyorum şuanda 4300 kilosu kiloya takıntılı biri değilim ama bana doymuyormuş gibi geliyor ilk zamanlar emdiğinde göğüsümde uyurdu rahatlardı şimdi emiyor çırpınıyor uyumuyor aglıyor sürekli emmek istiyor ama rahatlamıyor bir türlü emzik veriyorum almıyor zorlamak istemiyorum bende bana bir akıl verirmisiniz napmalıyım sizce