İyi akşamlar güzel anneler . Kızım akşamdan beri 5 kere kustu . Önce yediği yemekleri çıkardı 1 saat sonra içtiği mamayı . Uyuttum uyurken emdi az öncede uyanıp kustu şimdi yine uyuyor sabaha kadar devam edecek sanırım çok üzgünüm gerçekten 😥 ateşi falan yok ama üşüttü sanırım midesini falan yoksa neden bukadar kussun . Ne önerirsiniz acaba iyi gelebilecek birşey var mı?