Ben hep termal tayt hem latex korsesini kullanıyorum çok memnun kaldım kızlar yanlar göbek gitti tabii dikkatte edilicek şuan hamile kalmadan önceki kiloma döndüm 17 kg verdim korsede güzel toparladı ama sezeryanlı olduğum için ister istemez avuç içi kadarda olsa göbek yemek yedikten sonra çıkıyor , takınca yiyemiyorsunuz yemek zaten çok sıkıyor