1,5 yaşında oğlum memeden kesmeye çalışıyorum ama ben kesmeye çalıştıkca daha çok bağlanıyor sanki ve hiç bi şekilde biberon almıyor memeyi kestikten sonra formül mama yada süt cici bebe devam etmem gerekiyo ama biberon alışkanlığını bir türlü kazandıramıyorum + 2 yaşa Kadar emmesi gerek diyenler gelmeden meme alışkanlığı yüzünden hiç bir şekilde yemek yemiyor ve uyku uyumuyor doktor tavsiyesi üzerine kesiyoruz