1 ay 25 günlük bebeğim. İlk 10 günden sonra ıkınmalar sıkma kızarmalar başladı, gazmış. Biogaiga ve nurse harveys kullanıyorum ama çok çok fayda gördüm diyemem. Şimdilerde yiyo az oyalanıyo tam uyuyo en fazla yarım saat 45 dk uyuyup sıkma kızarma ve inlemelerle birlikte tekrar uyanıyo. Uykusu hep az, günü esnemekle geçiyo resmen onu uyandıran şey gaz mı?