Esleminannesiii Kızım bugün 3 aylık oldu rota aşısını yatırdım 265 TL 1 dozu aman Allahım 90 TL kalça utrasonu 70 TL doktor kontrolü 425 TL gitti kızıma feda olsun tabikide ama rota aşısına bukadar para verdiniz mi bazı yerlerde 170 TL olduğunu okudum ama eczanelerde satışı yasaklanmış kaziklandik mi 😂😂😂
Itsybitsyspider Esleminannesiii sadece kalça ultrasonu ve muayene için özele gitmiştim 400lira.civarı verdik düpedüz kazık birdaha gitmedim gitmem soygun...
Beyza5151 Esleminannesiii Zam gelmeden önce 245 gibi bi fiyata almıştık, 120 tl de doktora muaynesine verdik, 80 tl kalça ultrasonu çektiler, 100 tl de maması, bezi, oyuncağı ohoo saymakla bitmezzz🤦🏼♀️ Cidden maddi anlamda cok yıpratıcı oluyor bu fiyatlar
Prens_annesi2110 Esleminannesiii rota yaptırmadım.. kalça içim de devlette ücretsiz hiç beklemeden yaptırdım 🤗
Esleminannesiii Prens_annesi2110 ya 80 100 bişey değil asi 300 TL nerdeyse para gitsinde cocuguma birşey olmasın birde virüs bulaşırsa Allah korusun vicdan azabı çekerim önlemi varken para için çocuğuma yaptirmadim diye bide şöyle düşünmek lazım Allah korusun bulaşırsa yoğun bakım masrafları 3 bini aşar o daha masraflı
Tazeanne19 Esleminannesiii biz de kızıma rotanın ilk dozunu yaptırdık 190 tl canım eczanedeki fiyatı da 192 tl siz neden o kadar cok verdiniz acaba
Minikprensannesi Esleminannesiii biz 1000 liraya yaptırıyoruz halıne sükret bugun 1.200 tl maması aşısı ıvır zıvıra gitti ama mamayı içmiyoı
Hercai88 Kalça ultrasonu rota aşısı avusturyada bedava... Ben anlamıyorum bazen bizim ülkeyi... Tamam evlatlara fedaa olsun ama durumu olmayanlar ne yapıyor merak ediyorum... Mamalar bile türkiyede çok pahalı 😑🤦♀️ izine gelicem inşaallah mama çok almayım Türkiyede aynı marka var alırım dedim ama hipp Combiotik baktım ki 150 tl ye geliyor 🤦♀️ çocuğuma 150 tl yi direk yedirsem daha yararlı olur galiba...
Esleminannesiii Hercai88 ahahahah guldurdunuz 😄 malesef öyle bizim çok şükür durumumuz var yaptırıyoruz feda olsun yavrularimiza parası olmayani düşünemiyorum gerçekten
Caglaa Hercai88 ahhahah kiz Allah ta seni güldürsün 😂😂😂. Gercekten oyle bende fransadaym burdada bedava tüm aşılar ultrasonlar doktor kontrolleri fln. Sigortan var o ödüyor herseyi. Turkiyede hem sigortan var hem bisuru para veriyon. Ben anlamiyom bu işi.
Nimiko Hercai88 kalça ultrasonu Turkiye dede bedava devlet hastanelerinde işitme testi göz muayenesi hepsi bedava yapılıyor devlet hastanelerinde. Maddi durumu iyi olanlar ozele gidiyor. Rota aşısını ben yaptırmadım herkesın kararına saygı duyuyorum sağlık ocağından verilen d vıtamını ve kan ilacını da kullanıyoruz memnunuzda
PoyrazinannesiEbru Esleminannesiii 1. Dozuna 210 verdim. 2. Dozuna da bi dönem fiyatı 71 tl ye inmişti. O dönem aldım.
Rengin Esleminannesiii bişeyi düzeltmek istiyorum reçetesiz satışı yasak. Şimdi yasak ibaresini okuyan bir dünya insan aaaa yasaklanmış yaptırmayalım tribine girecekte 😒☺️
Esleminannesiii mustafam4906 Sağlık ocağına goturuyom her ay 3 aylık ilk defa doktora götürdüm çünkü bir sorunu yok ama bu aşı özel bir aşı ve sadece özel hastahaler yapıyor
hellomom Eminer rota virusu var. Ona karşı 3 doz yapılıyor. Devlet karşılamıyor maaşesef. Çocuklarda ishal kısma ve ateş yapıyor. İlerlerse sovı kaybından kaynaklı çok ciddi sorunlara sebep olabiliyor😔
Esleminannesiii Eminer rota denen bir virüs var bebek ishal oluyor ve hızlı bir şekilde tedavi edilmediği taktirde ani bebek ölümlerine sebep oluyor yoğun bakımda yatan çocuk sayısı çok bu virüs yüzünden ve hastaya temas halinde bulaşıyor çok tehlikeli bir virüs bunun çocuklarımıza bulaşmaması için rota virüsü aşısı yaptırıyoruz 2 dozdan oluşuyor 1. Doz 3 aylıkken 2. Doz 5 aylıkken yapılıyor
Melisaemir Eminer bulaşıcı ve genel olarakda salgın olan zehirli ishal dediğimiz miğde ve bağırsak iltihabını önlüyor. En azından çocuğun daha bu hastalığı daha hafif atlatmasını sağlıyor.
Bahar23 Esleminannesiii biz de 265 TL verdik ama benim bebek yarısını aldıktan sonra kustu artık bilmiyorum etki etmiş midir
Bilgehan Bahar23 geçen hafta aşıyı yaptırdım. Ve ebemiz kussa da sorun olmayacağını, daha aşı yapılırken ağızdan emilmeye başlandığını söyledi.
mcansum Bahar23 bnde sormustum hastanede hemşire onu goz bulundurarak fazla var ılac demstı yarısını ıcse bıle yter demıstı bzmkide döküldü baya