Kızlar merhaba , 10 aylık bir kız bebeğim var doğduğundan beri huysuz bir bebekti ama son zamanlarda hepten huysuz oldu surekli agliyor bagiriyor hemde ciglik atarak seside cok gür bizimkinin artik cildirmak uzereyim psikolojimin bozulmasina ramak kaldi ne yemek yiyebiliyoruz ne uyuyabiliyoruz tuvalete bile gidemiyoruz surekli kucakta gezmek istiyor ona rağmen bile genelde agliyor boyle birsey yasayan var mi aranizda ?