Alperenin_Annesi43 Oglum 1.5aylik ellerini sımsıkı yumruk yapıyor açamıyoruz uyurken bile o şekilde normal mi bu durumda olan var mi
melis_duru Alperenin_Annesi43 normal, benim kızımın da öyleydi, şimdi 6 aylık, kaç aylıkken geçtiğini hatırlamıyorum ama kendiliğinden geçiyor
Busraeslem Alperenin_Annesi43 benim kızım 4 aylık. 3 ayına kadar yumruklarını hiç açmadı şuan yavaş yavaş açmaya başladı☺️
Minikprensannesi Alperenin_Annesi43 bebekler yumruklarını karnı ac olduklarında sıkarmıs karnı doydukca ellerını acarlar rahatlarlar
Egesem Alperenin_Annesi43 müdahale etmeyin benim oğlumun da 3 aya kadar sımsıkıydı yumrukları sonra yavaş yavaş açmaya başladı şimdi 4buçuk aylık hala arada kapatır☺️
Gizem5213 Alperenin_Annesi43 gazı olduğunda da sıkar diye biliyorum benim bebeğim de 3 aylık artık açıyor kısa süre sonra geçer
Gulus_2667 Alperenin_Annesi43 2bucuk 3 aya dogru ancak açiyor canim.bende banyo yaptirirkrn bile zorla aciyorum yikiyorum ellerini😉
Maryyy Alperenin_Annesi43 acayip kuvvetliler bugun banyoda ellerinin icini yikamak icin savas verdim😐
Tazeanne53 Yavaş yavaş açıyorlar. Hatta ilk aylar ellerini hep yumruk yaptıkları için minik pamukçuklarla dolu oluyor☺️
Gozz Alperenin_Annesi43 Normal canım benimki de öyleydi Yani bir de o kadar güçlüler ki .. bir yılanı boğarak öldürebilecek güçdelermiş