Kzeydan-16 işini gücünü bırakıp sürekli emziriyorsun bebek zaten emziği bilmediğinden seni bazen boş boş (çekmeden) da emiyor.. benim ilk ay o şekildeydi hiç emzik vermedim sürekli kucağımda memede yaşadı kahvaltı ederken bile kucağımda memede tuttum ev işini yemek işini annem yaptı yardım eden olursa sadece bebeğinle ten tene uzun zaman geçirebilirsin 1.5 kg aldı ilk ay