Selimustafa Hatice durmuş , Şeyma dağlıtunçezdi Çam . İkisi de çok iyiler . Ama asla şehir hastanesinde doğum yapmanı tavsiye etmem . 4 ay önce orda normal doğum yaptım Allah bir daha oraya düşürmesin . Öyle bir rezillik yok. Doktor desen yok . İnsanlar o ebelerden korkusundan doğum yapamaz vallahi .