Ece06 Itsybitsyspider wee baby - bebedor- avent ve hiçbirisini almıyor ısırıyor dişleriyle ... yandan tutmalılardan 3 tane denedim ve alıştırma biberonda aldım yine tutmadı fırlatıp atıyor ne yapıcam bilmiyorum artık çok sıkıntılı 🤷🏻♀️
Itsybitsyspider Ece06 canım biz doğduğundan beri biberon kullanıyoruz ama 6.aydan sonra emzik kısmı değişiyor sanırım