Arkadaşlar cuma günü arkamdaki koltuğu farketmedim bir anda oğlum kucağımdayken dönünce ikimizde düşüyorum bende duvara yaslandım omzumla. Oğlumda kucağımdaydı o an kafasını duvara vurdu mu vurmadı mı görmedim 🥺 o an çok acıkmıştı ağladı memeyi verince ağzına sustu.emdikten sonra da kustu.zaten rüflümüz var kusmamız oluyor genelde. Ama cuma gününden beri uysallaştı sürekli uyuma isteği var. Ama sabahları yada akşamlarınıyanık olduğunda keyfi yerinde.Sizce Bişi olmuş mudur ? Sonuçta 3 gün geçti yine de içim içimi yiyo🥺