Bebeğim ishal oldu buğün akşama doğru huzursuz olmaya başladı doktora sordum reflor toz 1 kere içir dedi kullandım ama başka ne yapabilirim iştahı da azaldı dişi hiç çıkmadı baktım bişeyde yok ağız çevresin de kızarıklıklar da var ya üşüttü yada diş diye düşünüyorum ama başka dil belirtiside yok başına gelen tavsiye verebilecek var mı 8 aylığız bu arada