Tubacnr0 valla bende aynı durumdayım foto atmak isterdim 3 ay 18 günlük kızım beşiğine koyar koymaz nerden anlıyosun önce hareketleniyo uykudan gözünü açamıyo sonra ağlıyo yanıma alınca susuyo ya kıyamıyorum bende çok alıştım ilerde çok zorlanıca belki ama canı sağolsun uyanınca gözümü bi açıyorum beni izliyo o kadar hoşuma gidiyo ki o uyurken ben onu izliyorum gözünü açıyo biraz bakışıyoruz gülücük atıyo uykuyo devam ediyo ikimizde çok alışmış durumundayız ☺️