Tugba1 benimde kızım 7 aylık kızımda yeşil kokulu akıntı gelmişti hemen doktora götürdüm idrar tahlili yapıldı idrar yolu enfeksiyonu başlangıcı dedi götürdüğümz doktor antibiyotik yazdı kızımın kendi doktoru antibiyotiği kullandrmadı bi anlamı yok idrar kültürü görelm dedi araya bayram girince lab kapalı oldugu için mecbur bekledik ama süre içinde kızımk bol bol emzirdim ve bol bol su içirdim eskiden değiştirdiğimden daha cok altını değiştirdim nemli bırakmadm hiç sükür kültür sonucumuz tertemiz cıktı sizin bebeğinizin durumu nasıl bilmiyorum her bebek farklıdır cok geçmiş olsun bu arada 😊