3 ay 2 günlük bugün sağlık ocağında kontrolü vardı 5700 çikti kilosu nasıl iyi mi birşey demedi hemşireler birde gece ben uyandırmadan uyanmıyor hemşire o uyanana kadar uyandırma acıkınca uyanır dedi bir kez denedim bıraktım kendi haline gece 12 de uyudu sabah 8 de uyandı ben korktum saat başı kontrol ettim ha uyanır ha uyanır diye diye 8 de uyandı hemen aldım emzirdim çocuk o kadar saat aç kalinca birşey olmaz mı ya birdahada bırakmadım öyle alarm kuruyorum kalkıp uyandirip emziriyorum ama kilosu nasıl iyimi?